Aktuarforeningen er forpligtiget til at beskytte deres personlige oplysninger og at udvikle teknologi der giver Dem som bruger den mest kraftfulde og sikre online oplevelse. Denne fortrolighedserklæring gælder Aktuarforeningen web-stedet og opretholder reglerne for dataindsamling og brugen af personlige oplysninger. Som bruger, besøgende eller medlem af Aktuarforeningen web-stedet, indvilliger og acceptere Du de retningslinier som beskrevet i denne fortrolighedserklæring.

Indsamling af personlig information

Aktuarforeningen indsamler personlig identificerende information, så som din e-mail adresse, navn, hjemme- og arbejdsadresse samt telefonnumre m.m. Aktuarforeningen indsamler også anonyme demografiske informationer, der ikke er unikke til Dem som person, dette inkluderer dit postnummer, alder, køn, præferencer, interesser og favoritter.

Informationer vedrørende din computers hardware (elektronisk indhold men ikke data) og software bliver automatisk indsamlet af Aktuarforeningen når de besøger web-stedet. Denne information kan indeholde: din IP adresse, browser type, domænenavn, besøgstider og adresser på eksterne refererende web-steder. Denne information bliver brugt af Aktuarforeningen til driften af denne tjeneste/web-sted, for at opretholde kvalitet, og for at kunne levere generelle statistikker vedrørende brug af Aktuarforeningen web-stedet.

Vær stærkt opmærksom på at, hvis du direkte afslører personlige identificerende oplysninger eller sensitive data igennem Aktuarforeningen web-stedet offentlige kommunikationstjenester, kan denne information blive indsamlet og misbrugt af andre personer. BEMÆRK: Aktuarforeningen læser eller overvåger IKKE din private online kommunikation.

Aktuarforeningen opfordrer dig til at gennemlæse informationer vedr. private oplysninger på de eksterne web-steder du vælger at linke (oprette genvej til) fra Aktuarforeningen web-stedet. Dette anbefaler vi for at du forstår hvordan disse andre eksterne web-steder indsamler og bruger dine personlige oplysninger og data. Aktuarforeningen er aldrig ansvarlig for indhold og behandling af personlige oplysninger på web-steder udenfor Aktuarforeningen og Aktuarforeningen tilhørende web-steder.

Brug af dine personlige oplysninger

Aktuarforeningen indsamler og bruger dine personlige oplysninger til at varetage driften af Aktuarforeningen web-stedet og derved kunne levere de tjenester du forespørger efter. Aktuarforeningen anvender også personlig identificerende information for at kunne informere Dig om andre produkter og tjenester tilgængelige via Aktuarforeningen og dets partnere. Aktuarforeningen kan også kontakte dem via afstemninger for at kunne foretage målinger vedrørende din mening og personlige holdning til eksisterende og eventuelle nye tjenester som vi måtte tilbyde.

Under ingen omstændigheder vil Aktuarforeningen sælge, udleje, lease eller videregive sin kundeliste til tredjepart. Aktuarforeningen kan, fra tid til anden, kontakte dig på vegne af eksterne forretningsforbindelser omkring særlige tilbud der kan have din interesse. I dette tilfælde vil din unikke personlige og identificerbare oplysninger (e-mail, navn, adresse, telefonnummer) IKKE blive videregivet til tredjepart. Som tilføjelse til dette, kan Aktuarforeningen dele data med troværdige partnere, til statistisk analyse, sende dig e-mail eller postbrev, yde kundesupport, eller arrangere udbringninger. Alle sådanne tredjeparter er begrænset ved forbudt at, anvende dine personlige oplysninger undtaget at anvende disse for at yde tjenester for Aktuarforeningen.

Aktuarforeningen offentliggør ikke sensitive personlige oplysninger så som, race, religion, eller politiske overbevisninger, uden deres udtrykkelige samtykke.

Aktuarforeningen registrer vores kunders besøg på sider indenfor Aktuarforeningen web-stedet, for at kunne fastslå hvilke Aktuarforeningen tjenester der er mest populære. Denne data bliver brugt til at aflevere særligt tilpasset annoncering til kunder hvis adfærd indikerer at de er interesseret i et bestemt emne eller område.

Aktuarforeningen web-stedet vil udlevere dine personlige oplysninger, uden varsel, hvis det påkræves af myndigheder/lov, eller god tro om at, sådan en udlevering er nødvendig for at kunne: (a) Være i overensstemmelse med gældende lovgivning eller for at kunne efterkomme retslige krav i forbindelse med driften af Aktuarforeningen web-stedet; (b) beskytte og forsvare rettigheder eller ejendom der tilhører Aktuarforeningen; og, (c) handle under presserende omstændigheder for at kunne beskytte den personlige sikkerhed for brugere på Aktuarforeningen web-stedet, eller offentligheden.

En af de primære funktioner ved cookies er at spare din tid. Formålet med en cookie er at kunne fortælle web-serveren at du er vendt tilbage til en bestemt web-side. For eksempel, hvis du personliggør  Aktuarforeningen web-sider, eller registrerer dig hos Aktuarforeningen web-stedet eller tjenester, hjælper en cookie Aktuarforeningen til at huske dine specifikke informationer eller tilbagevendende besøg. Dette simplificerer processen med at optage dine personlige oplysninger,  så som regningsadresse, forsendelsesadresse osv.. Når du vender tilbage til det samme Aktuarforeningen web-sted, kan de oplysninger du tidligere indtastede blive hentet frem, så at du lettere kan anvende de Aktuarforeningen funktioner du personliggjorde.

Sikkerheden omkring opbevaring af dine personlige oplysninger

Aktuarforeningen sikrer dine personlige oplysninger fra uautoriseret adgang, brug eller udlevering. Aktuarforeningen sikrer de personlige og identificerbare  informationer som du forsyner vores servere med. Når personlige oplysninger (så som kreditkortnumre) bliver transmitteret til andre web-steder, bliver kommunikationen beskyttet af avanceret krypterings teknologi, så som Secure Socket Layer (SLL) protokol.

Ændringer i denne erklæring

Aktuarforeningen vil lejlighedsvist opdatere denne erklæring om personlige oplysninger i henhold til kunders tilbagemeldinger og ønsker. Aktuarforeningen råder dig til periodisk at gennemlæse denne erklæring for at være informeret om hvordan Aktuarforeningen beskytter dine informationer.

Kontakt information

Aktuarforeningen modtager gerne dine kommentarer vedrørende denne erklæring om personlige oplysninger. Hvis du mener at Aktuarforeningen ikke har levet op til denne erklæring, kontakt da venligst Aktuarforeningen via Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.">Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Vi vil bestræbe os på at hurtigt kunne analysere og rette eventuelle problemer.