Efteruddannelsesudvalgets medlemmer

Efteruddannelsesudvalget består aktuelt af 6 medlemmer og er sammensat således:

Ninna Reitzel Heegaard, PFA (formand)

Kenneth Bruhn, Edlund

Jenny Maria Thers Rée, Forsikring og Pension

Jesper Sonne, EY

Lars Sommer Hansen, Swiss Re

Magnus Tor Ry Hessler, Velliv

Anders Nygaard Therkelsen, PwC

Efteruddannelsesudvalget er drevet af frivillige kræfter og er åbent for alle, der ønsker at bidrage til, at foreningens medlemmer tilbydes et relevant og tidssvarende udvalg af kurser. Hvis du har lyst til at blive medlem, så kontakt et af udvalgets eksisterende medlemmer. Vi modtager også meget gerne konkrete forslag og ønsker om kurser.

Generel information om kurser

• Kurserne er åbne for alle medlemmer af Den Danske Aktuarforening.
  • Tilmelding sker elektronisk via internettet. Tilmeldingsfrist er angivet under det enkelte kursus. Framelding er kun mulig, hvis der er en deltager på ventelisten, som ønsker at overtage pladsen. Man er altid velkommen til selv at overdrage pladsen til et andet medlem af Aktuarforeningen.
  • På kursets hjemmeside er prisen opgivet excl. moms. Beløbet er det beløb, som faktureres, og kursisterne betaler således ikke moms af kursusbetalingen.
  • Ved tilmelding til et eventuelt fyldt kursus bliver du skrevet på en venteliste. Ventelisten tjener to formål: Dels vil du blive kontaktet ved ledige pladser eller ved gentagelse af kurset. Dels bruger Efteruddannelsesudvalget ventelisten til at vurdere interessen for en gentagelse af kurset. Det er derfor vigtigt, at du tilmelder dig kurset, selvom du ved, at det er fyldt.

Deloitte KPMG Keylane Edlund Lifecode