Alle stillingsopslag henvendt til aktuarer lægges gratis op på Den Danske Aktuarforenings hjemmeside, så længe følgende formkrav er opfyldt:

1. Stillingsopslaget indeholder en ansøgningsfrist.
  2. Stillingsopslaget fremsendes som link til ekstern hjemmeside (eller som link til offentligt dokument på fx Google Drive eller Onedrive).

Hvis I selv kontrollerer, at opslaget lever op til ovenstående, så går det hurtigere med at få det lagt op på hjemmesiden.

Et nyt stillingsopslag medfører ikke udsendelse af nyhedsbrev, men alle foreningens nyhedsbreve indeholder fast et link til siden med åbne jobopslag.

Hjemmesiden opdateres som regel i weekenden og højst en gang om ugen, så fremsend dit stillingsopslag i god tid. I forbindelse med ferie må længere ekspeditionstid påregnes.

Opslag fjernes "automatisk" ved ansøgningsfristens udløb.