Den Danske ASTIN Forening er en underafdeling af Den Danske Aktuarforening. Medlemsskab af Den Danske ASTIN Forening er gratis for alle medlemmer af Den Danske Aktuarforening (se her for information om hvordan du kan blive optaget i Aktuarforeningen).

Hvordan registrerer jeg min optagelse i Den Danske ASTIN Forening?

Som medlem af Aktuarforeningen kan du blive optaget i Den Danske ASTIN Forening ved at sætte hak ud for "Dansk ASTIN" i menupunktet "Min side : Mine medlemskaber". Derefter vil du være tilmeldt foreningens nyhedsbreve og kan deltage i foreningens aktiviteter.

Hvordan registrerer jeg min optagelse i den internationale ASTIN forening?

Som medlem af Aktuarforeningen kan du også blive optaget i den internationale ASTIN forening. Du skal bare sætte hak ud for "IAA - ASTIN" når du skal vælge medlemsskaber i forbindelse med kontingentbetalingen. Kontingentet for medlemsskab i ASTIN er 325 kroner per år.