1. april 2015 ..:: Jobmarked ::..   Log ind

Statistiker til Helbred og Forsikring
Ansøgningsfrist: 30. april 2015
        Se mere.

Medarbejder med aktuarmæssig erfaring til Finanstilsynet
Ansøgningsfrist: 9. april 2015

Analytiker til Solvency II software udvikling i Asseco
Ansøgningsfrist: 17. april 2015

Analytiker til Nordisk Aktuariat, Codan
Ansøgningsfrist: 20. april 2015

Aktuar til Pædagogernes Pensionskasse
Ansøgningsfrist: 20. april 2015
        Se mere.

Hvordan får jeg et jobopslag på jobmarkedet? Minimer

Alle stillingsopslag henvendt til aktuarer lægges gratis op på Den Danske Aktuarforenings hjemmeside, så længe følgende formkrav er opfyldt:

1. Stillingsopslaget indeholder en ansøgningsfrist.
2. Stillingsopslaget fremsendes som PDF dokument eller link til ekstern hjemmeside.

Hvis I selv kontrollerer, at opslaget lever op til ovenstående, så går det hurtigere med at få det lagt op på hjemmesiden.

Et nyt stillingsopslag medfører ikke udsendelse af nyhedsbrev, men udsendes nyhedsbrev inden ansøgningsfristen udløber, vil opslaget naturligvis blive omtalt.

Hjemmesiden opdateres som regel i weekenden og højst en gang om ugen, så fremsend dit stillingsopslag i god tid. I forbindelse med ferie må længere ekspeditionstid påregnes.

Opslag fjernes "automatisk" ved førstkommende opdatering af hjemmesiden efter ansøgningsfristens udløb. Bemærk, dette betyder, at der ind imellem kan gå 2-3 uger efter ansøgningsfristens udløb inden opslaget fjernes igen.

Jobopslag bedes sendt til jobmarked@aktuarforeningen.dk.