30. oktober 2014 ..:: Jobmarked ::..   Log ind

Aktuar/analytiker til Tryg BI
        Ansøgningsfrist: 31. oktober 2014
        Se link.

Udadvendte og resultatskabende aktuarer til Unipension
        Ansøgningsfrist: 31. december 2014

Analytiker til Lønsomhed & Business Intelligence, Købstædernes Forsikring
        Ansøgningsfrist: 7. november 2014
        Se opslag.

Risikoanalytiker i Forca
        Ansøgningsfrist: 23. november 2014
        Se link.

Hvordan får jeg et jobopslag på jobmarkedet? Minimer

Alle stillingsopslag henvendt til aktuarer lægges gratis op på Den Danske Aktuarforenings hjemmeside, så længe følgende formkrav er opfyldt:

1. Stillingsopslaget indeholder en ansøgningsfrist.
2. Stillingsopslaget fremsendes som PDF dokument eller link til ekstern hjemmeside.

Hvis I selv kontrollerer, at opslaget lever op til ovenstående, så går det hurtigere med at få det lagt op på hjemmesiden.

Et nyt stillingsopslag medfører ikke udsendelse af nyhedsbrev, men udsendes nyhedsbrev inden ansøgningsfristen udløber, vil opslaget naturligvis blive omtalt.

Hjemmesiden opdateres som regel i weekenden og højst en gang om ugen, så fremsend dit stillingsopslag i god tid. I forbindelse med ferie må længere ekspeditionstid påregnes.

Opslag fjernes "automatisk" ved førstkommende opdatering af hjemmesiden efter ansøgningsfristens udløb. Bemærk, dette betyder, at der ind imellem kan gå 2-3 uger efter ansøgningsfristens udløb inden opslaget fjernes igen.

Jobopslag bedes sendt til jobmarked@aktuarforeningen.dk.