22. december 2014 ..:: Home ::..   Log ind

Problemer med Chrome og IE 10 Minimer
Hvis du benytter Internet Explorer 10 eller Chrome, vil du som udgangspunkt ikke være i stand til at se menubjælken på denne hjemmeside.

Under IE10 er det muligt at aktivere en funktion, der sikrer at ældre hjemmesider bliver vist korrekt, herunder denne hjemmeside.

Vi arbejder på en løsning på problemet.

Nyheder Minimer
CPD merit

Nedenfor er angivet CPD merit for kurser arrangeret af aktuarforeningen:

• ”Etik og professionalisme” giver ret til registrering af 13 timer formel CPD, hvis deltagelse er sket inden september 2013. Deltagelse efter september 2013 giver ret til 10 timer formel CPD (kortere kursus)
  • ”Kommunikation” giver ret til registrering af 24 timer formel CPD
  • ”ALM i praksis - i liv og pension” giver ret til registrering af 16 timer formel CPD
  • ”Lønsomhed i liv” giver ret til registrering af 16 timer formel CPD

Registrering af efteruddannelse

Aktuarforeningen minder om at det nu er muligt - og tilrådeligt - at registrere efteruddannelse. Log ind og find logbogen under medlemmer. På din side - klikker du på 'Tilføj logpunkt' for registrering af efteruddannelse.

Sponsors Minimer

invensure.gif