22. december 2014 ..:: EUU ::..   Log ind

Efteruddannelse Minimer

Efteruddannelsesudvalget består af 4 medlemmer. Pr. 1. januar 2014 er udvalget sammensat således:

• Iben Jespersen, Codan (formand)
  • Pernille Rytgaard, Topdanmark
  • Charlotte Hjort Bendsøe, KPMG 2014
  • Anders Håkonsson, SEB Pension

Generel information:

• Kurserne er åbne for alle medlemmer af Den Danske Aktuarforening.
  • Tilmelding sker elektronisk via internettet. Tilmeldingsfrist er angivet under det enkelte kursus. Indtil tilmeldingsfristen er det muligt at melde fra et kursus og få betalingen retur. Herefter kan vi ikke garantere en refundering af betalingen.

• På kursets hjemmeside er prisen opgivet excl. moms. Beløbet er det beløb, som faktureres, og kursisterne betaler således ikke moms af kursusbetalingen.

• Ved tilmelding til et eventuelt fyldt kursus bliver du skrevet på en venteliste. Ventelisten tjener to formål: Dels vil du blive kontaktet ved ledige pladser eller ved gentagelse af kurset. Dels bruger efteruddannelsesudvalget ventelisten til at vurdere interessen for en gentagelse af kurset. Det er derfor vigtigt at du tilmelder dig kurset selvom du ved at det er fyldt.

I boksen til venstre kan du vælge forskellige sider, som fortæller dig noget mere om hvilke krav, DDA stiller til efteruddannelse, og hvilke kurser vi tilbyder.