7. marts 2015 ..:: DDA » Medlemsmøder ::..   Log ind

Medlemsmøder Minimer

Medlemsmøder

Foreningen afholder medlemsmøder én gang om måneden i vinterhalvåret, der går fra oktober til april.

Normalt holdes møderne den 2. onsdag i måneden hos Forca, Tuborg Boulevard 3, 2900 Hellerup. Møderne starter typisk kl. 17 med efterfølgende gratis spisning.

Medlemsmødernes væsentlige punkt er et foredrag, enten af et af foreningens medlemmer eller af en ekstern foredragsholder.

Medlemsmødet i januar afholdes på vekslende steder og det faglige indlæg består i afholdelse af foreningens generalforsamling, hvorefter der er festmiddag og dans.

Der afholdes desuden gå-hjem-møder, når der er behov for orientering om og debat af aktuelle emner, og foreningens efteruddannelsesudvalg arrangerer kurser og seminarer som et tilbud om ajourføring eller videreudvikling af medlemmernes viden og færdigheder.

Kommende møder:

- 4. februar 2015 - Finanstilsynet v. Jan Parner. Titel: "Kommende lovgivning"

- 11. marts 2015 - Mads Bryde Andersen. Foreløbig titel: "Finanstilsynets bestyrelse mv."

- 8. april 2015 - Mogens Steffensen. Foreløbig titel: "Relevante emner inden for forsikringsmatematik"

- 7. oktober 2015, TBD.

- 11. november 2015, TBD.

- 9. december 2015, TBD.